donderdag 22 augustus 2013

Onderlinge uitdaging Bij Oma Dee


Vandaag weer de onderlinge uitdaging van het Bij Oma Dee DT......Deze keer is de uitdaging gebruik Vellum

Voor de basis Bazzill Card Shoppe Cardstock en weer het superleuke Simple Stories papier uit de Build A Card-kit gebruikt. Stempeltje en tekst  Paper Smooches "Giddy Bugs" en ingekleurd met de Prisma potloden. Voor het rondje heb ik vellum gebruikt en geëmbost....nog een paar enemal dots en klaar!


Kijk voor nog meer leuke uitwerkingen met Vellum op het blog van Bij Oma Dee!

7 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een BEEEEEEEEautiful kaartje!!! heel grappig !

Cornelie zei

Het bijtje blijft een lievie. Moest wel even goed kijken naar het vellum ;-) Maar ik heb het gevonden hihi!
Skeetig kaartje weer!

Judith zei

Goedemorgen Sandra,
Het knappe vind ik altijd om bij opdrachten je eigen stijl te verwerken. En dat is jou weer super gelukt! Een échte Sandra-kaart met het schattige bijtje. Het vellum met een embossing folder te bewerken is een goed idee. Leuk!!!

Mary zei

Ik zie dat ik alweer een aantal kaartjes van je gemist heb....en ze zijn allen super leuk!!
Ook deze met het vellum is weer gaaf!! Zo heerlijk rustig is je kaart....knap hoor en erg mooi!!
Fijne dag, liefs Mary

Inge Groot zei

Heel erg leuk gedaan San, schattig dat bijtje!

Astrid zei

Wat superleuk dit. Ik wist niet eens da tje vellum kon embossen. Weer wat geleerd.

Mariken zei

Och, wat een mooi kaartje weer! Het stempeltje heb ik ook, nog niet gebruikt! Door werk en daarna het mooie weer komt er weinig uit mijn handen...
Fijn weekend, Mariken xx