donderdag 9 januari 2014

Bij Oma Dee kleurenuitdaging


Goedemorgen!
Op het Bij Oma Dee blog gaat vandaag een nieuwe uitdaging/wedstrijd van start. In plaats van een schets een kleurenuitdaging........maak een kaart met de kleuren roze, aqua en zwart!

Mijn kaartje is gemaakt met als basis verschillende kleurtjes Bazzill Card Shoppe, design papier Pebbles Yours Truly, een schattig Forever Friends stempeltje "Thinking of You" (dank je wel Nadine)  ingekleurd met de Prisma's.

Afgelopen zondag een onwijs gezellig dagje met het hele DeeTee bij Cornelie gehad en daar heb ik onderstaand kaartje gemaakt.....jaja zonder afdrukje ;) Zelfde designpapier gebruikt en de hartjes border en de letters XOXO zijn van de nieuwe MFT release. 


Gaan jullie de uitdaging aan? 

Hop naar het Bij Oma Dee blog voor meer prachtige inspiratiekaarten van het DeeTee!

11 opmerkingen:

Cornelie zei

Superlief beertje en weer zo mooi gekleurd. Deze zin word wel ietwat saai, maar ik meen t iedere keer;-)
Het embossing op t hartje is ook mooi gedaan.
Kaartje zonder plaatje..Tof!! Ik mis nix hoor;-)

Antoinette Voorn zei

Ojhhh Keigave kaartjes en weer super kleuren ...ben weg van FF Beertjes!

Unknown zei

Je kaartje zonder plaatje is top!, maar die met plaatje ook hoor. Wat kan jij toch mooi kleuren *zucht*.

Doegie,
Miranda X

nicolet zei

Wat een lieffie Sandra! Ook de vorige kaart is geweldig!
Groetjes Nicolet

Ellen zei

Het bovenste kaartje is weer superlief! Maar ook zonder afdrukjes weet jij er iets moois van te maken.
Groetjes, Ellen

Mariken zei

Alletwee heel erg geslaagd, het beertje is weer prachtig gekleurd en de onderste kaart vind ik ook super!
Gezellige avond, groetjes Mariken.

Sandra zei

Allebei erg leuk !

Alina zei

prachtige kaartjes, Sandra, de kleuren combinatie vind ik zo mooi!

Anoniem zei

Super lieve kaartjes weer San! Met en zonder afdrukje! :)
Liefs, San

Gerrittina zei

Mooie kaartjes! Vooral de bovenste. Zo schattig. Ook mooi papier trouwens.

Gr. GZ

anita01 zei

Och je heb z'n zalig stijltje en ik kan hier zo van genieten. Hou van alles wat erop en eraan zit hoor San, te gek!

Warme groetjes,
Aniet xxx