woensdag 9 november 2016

Els Brigé van Harte


Goeiemorgen, vandaag eindelijk weer is een kaartje om te laten zien. 
Laatste tijd erg druk met van alles en nog wat en dan schiet het kaarten maken er jammer genoeg nog wel eens bij in.

Dit kaartje gemaakt met het superleuke konijn van de knuffelkonijn stempelset en snijmallen
Deze keer heb ik hem/haar een beetje stoer achtergrondje gegeven. De achtergrond is geembost op kraft cardstock. De tekst komt van de Mijnheer & Mevrouw stempelset. 


Aanstaande zaterdag om 10.00 start er weer een nieuwe mini-release van Els Brigé Design dus hou de blogs van het DT in de gaten!


5 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf kaartje! Die muur vind ik zo goed bedacht. Staat lekker stoer bij het lieve konijn. Zelfde geldt voor het zwarte hartje en touwtje.

!neke zei

Gave kaart !
Mooi die muur er achter !
En Els Brige, super !
Heb al wat van haar , maar ik heb nog wensen .....

Margo zei

Oh wat leuk Sandra !
Groetjes
Margo

Wendy Koorevaar zei

Ontzettend mooi kaartje! Wat maak jij toch mooie dingen met de spulletjes van Els Brige, ik kijk mijn ogen altijd uit op jouw blog!

Liefs,
Wendy

Mariken zei

Hey San, ik had al wel gereageerd op het blog van Els, maar dit lieve snoetje kijkt me steeds aan vanuit mijn zijbalk!! Ben helemaal verliefd op dit kaartje, zo schattig èn stoer!! Tot morgen, ik vind het zo gezellig dat jullie komen!! En ik zet jouw overheerlijke traditie voort hoor, met een broodje San!! Daar kan ik niet aan tippen!! Xx